Ako fungujú promo aktivity v obchodných centrách - Suave
Ako fungujú promo aktivity v obchodných centrách - Suave
18416
wp-singular,post-template-default,single,single-post,postid-18416,single-format-standard,wp-custom-logo,wp-theme-bridge,theme-bridge,bridge-core-3.3.4.4,woocommerce-no-js,qode-optimizer-1.0.4,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-theme-ver-30.8.8.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-8.6.1,vc_responsive

Ako fungujú promo aktivity v obchodných centrách

Ako fungujú promo aktivity v obchodných centrách

Obchodné centrá sú ideálnym miestom na stretnutie so zákazníkom. Denne nimi prejdú tisíce ľudí – a práve tam môže značka zaujať, predstaviť novinku či podporiť predaj.

Promo aktivity v obchodných centrách patria medzi najefektívnejšie formy podpory predaja. Prebiehajú priamo v mieste, kde sa zákazník rozhoduje o kúpe. Promo tím (hostesky, promotéri) tu zastrešuje rôzne formy aktivít:

  • ochutnávky a testovania produktov,
  • rozdávanie vzoriek či kupónov,
  • súťaže a interaktívne prezentácie,
  • podporu predaja pri regáloch.

Proces promo aktivít v obchodnom centre

  • Plánovanie a schválenie priestoru – promo agentúra komunikuje s obchodným centrom, vybaví povolenia a pripraví harmonogram.
  • Školenie tímu – každý člen vie presne, ako prezentovať značku a reagovať na otázky zákazníkov.
  • Realizácia – aktívny kontakt so zákazníkmi, zbieranie spätnej väzby a zviditeľnenie produktu.
  • Reporting – po akcii klient dostane detailné výsledky, fotografie a hodnotenie efektivity.

Výhodou promo aktivít v nákupných centrách je, že oslovujú ľudí v nákupnej nálade. Nie sú to len okoloidúci, sú to potenciálni zákazníci pripravení urobiť rozhodnutie.