04 aug Ako fungujú promo aktivity v obchodných centrách
Obchodné centrá sú ideálnym miestom na stretnutie so zákazníkom. Denne nimi prejdú tisíce ľudí – a práve tam môže značka zaujať, predstaviť novinku či podporiť predaj.
Promo aktivity v obchodných centrách patria medzi najefektívnejšie formy podpory predaja. Prebiehajú priamo v mieste, kde sa zákazník rozhoduje o kúpe. Promo tím (hostesky, promotéri) tu zastrešuje rôzne formy aktivít:
- ochutnávky a testovania produktov,
- rozdávanie vzoriek či kupónov,
- súťaže a interaktívne prezentácie,
- podporu predaja pri regáloch.
Proces promo aktivít v obchodnom centre
- Plánovanie a schválenie priestoru – promo agentúra komunikuje s obchodným centrom, vybaví povolenia a pripraví harmonogram.
- Školenie tímu – každý člen vie presne, ako prezentovať značku a reagovať na otázky zákazníkov.
- Realizácia – aktívny kontakt so zákazníkmi, zbieranie spätnej väzby a zviditeľnenie produktu.
- Reporting – po akcii klient dostane detailné výsledky, fotografie a hodnotenie efektivity.
Výhodou promo aktivít v nákupných centrách je, že oslovujú ľudí v nákupnej nálade. Nie sú to len okoloidúci, sú to potenciálni zákazníci pripravení urobiť rozhodnutie.
